bu sabahki kahvaltım...aslında yemek yemeyi çok seviyorum yemek için yaşayanlardanım.ama yinede kendimi frenlemeye çalışıyorum.(çok zor olsada)kilolarımla başım dertte ne yapsam bilemedim kilo vermeyi başarıyorum aslında fakat belli bir süre sonra geri geliyor tüm kilolar.çok kötü birşey sürekli kendini baskı altında hissediyorsun.acaba çok mu kaçırdım bunuda yesem çok mu olur diye düşünüyorum.galiba böyle oluncada korkulan başa geliyor ve kilo alıyorum.kilo vermek adına yapmadığım şey kalmadı.sağlıksız şeylerede başvurdum açıkçası reductil denilen ilacı bile kullandım.evet etkili oluyor ama sonra bırakınca hoop diye kilolar geri geliyor.yazın bir ara yürüyüş yaptım 5 kilo verdim ama şimdi malum kış çocuklar okula gittikten sonra yürüyüş yerine cup yatak tabi böyle olunca hareketsizlikten o 5 kilo geri geldi of çok dertliyim çok.şimdilerde bir hedef belirleyip o kiloya inmeyi istiyorum umarım başarabilirim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

teyzemmm.....

elmalı kurabiye