yeniyıl

Herkese merhaba
uzun zamandır yazmadım,aslında yazacak o kadar çok şey varki ama tam olarak blog kullanmayı bilmediğim için hevesim kırılıyor.
malum yeniyıl geldi,herkese huzur sağlık ve bol kazanç getirsin inşallah.yeniyıl birçok kişiye uğur getirir umarım.en çokta benim ve ailemin bu uğura ihtiyacı var.2009 pekte iyi geçti diyemeyeceğim ama yinede allah beterinden korusun diyerek geçiştirelim ne yapalım herşey insanlar için.
tabi güzel şeylerde oldu 2009da hakkını yememek lazım.

en çok hoşlandığım şeylerden birtaneside alışveriş kendime yeni yıl hediyeleri aldım ve sizlerle paylaşmak istiyorum.





çok beğenerek aldığım tacım (5 tl)
çantayı select'en 20.50ye aldım
buda çok beğendiğim moda bir taç 5 tl
bunlar görümcemin hediyesi
bunlarda kendi yaptığm küpeler çok net değiller ama  yinede paylaşmak istedim insanın kendi yaptığıda bir başka güzel oluyor yani

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

teyzemmm.....

elmalı kurabiye