pazarlar

                                 MERHABALAR
     uzun bir aradan sonra yazmaya fırsat bulabildim.yazacak o kadar çok şey birikti ki ama bir türlü pc nin başına oturup yazamadım.bloguma haksızlık ettiğimi fark ettim.ama günlerim çok ama çok yoğun geçti.canım annemler bendeler hem onunla sürekli gezdik bir türlü totomuzun üstüne oturamadık,hemde kendimle ilgili bazı kararlar aldım onların arayışları içerisinde vaktin nasıl geçtiğini anlayamadım..

    bugün burgazın pazarı canım annemle pazarda dolaştık dolaşmakla kalmadık çok güzel ganimetler bulduk.resimlerini eklerim bir ara.çok güzel inanılmaz uygun fiyatlı giysiler var pazarda ve ben bunlara bakmayı gezmeyi dolaşmayı çok seviyorum.inanılmaz keyifli oluyor onlara tek tek bakmak içlerinden uygun olanları piyango çıkmış gibi sevinircesine bulmak ve onların benim olması çook güzel.velhasıl ben pazarları çok seviyorum mümkün olduğunca gezip görmeyi çok istiyorum.özellikle istanbul pazarlarını çok merak ediyorum ama istanbul u çok fazla bilmediğim için cesaret edip gidemiyorum bir türlü....
     neyse benden bu kadar diyorum bol alışverişli günler diliyorum efendim hepinizi öpüyorum....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

teyzemmm.....

elmalı kurabiye