hepsine bayıldımmm

                                             öncelikle merhabalar
         uzun bir aradan sonra nihayet buluştum blogumla.ama günlerim o kadar yoğun geçiyor ki inanılmaz.işe başladım bu yüzden bloguma vakit ayıracak zaman kalmıyor gerçekten de oysa hep aklımda. bir şeyler yazmak içimden geliyor fakat işten gelip yemek yedikten sonra yatak odasının kapısını zor bulduruyorum çoğunlukla televizyon bile izleyemiyorum.çalışmak zor ama bir o kadar güzel bu tempoya alışacağımı söylüyor benden daha kıdemli çalışanlar.zaman gerekiyormuş ne yapalım alışmaya çalışıyorum.zaten bundan çok şikayetçi sayılmam hatta hoşuma bile gidiyor.şimdi bir hafta kadar evdeyim bol bol dinlenip gezmeyi planlıyorum.yarın Edirne'ye gidiyorum mesela cuma (sosyete)pazarına çok seviyorum pazarları napim:)
     şimdi dün akşam internette gezerkene gördüğüm ve  sattıkları herşeye bayıldığım bir siteyle tanıştırmak istiyorum sizi.lovelyshoesmükemmel ayakkabılar ve çantalar var tek sorun yurt dışından alışveriş yapmak zorunda kalıyorsunuz çünkü,yabancı bir site.türk alışveriş sitelerinden bile alışveriş yapamayan ben buradan zaten alma cesareti gösteremem herhalde.ama baktıkça içim gidiyor.tabi bir diğer konu da ölçüler çantada problem yok ama ayakkabı riskli iş.burada bile giydiğin numaradan sipariş verip ayağına uymadığı zamanlar oluyor(duyuyoruz)böyle nasıl olur bilemem.çin ölçüleriyle verilmiş ayakkabı ölçüleri sanıyorum bizim ölçülerimizden bir no büyük almamız gerekiyor.yani 38 giyen 39 oluyor.
         neyse şimdilik bu kadar deyip linkini versemde blogumu renklendirmek adına ve en çok beğendiklerimi göstermek için biraz ayakkabı ve çanta resmi yüklüyorum ve herkesi öpüyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

teyzemmm.....

elmalı kurabiye