ta taam ben geldim

çook uzun bir aradan sonra merhabalar
blogumu çok ihmal ettim farkındayım ama hayatım o kadar yoğun geçiyor ki fırsat bulup pc nin başına oturamıyorum.aslında yazacak ne çok şey birikti ama çalışınca vakit ayırmak bir hayli zor oluyor.hele okul zamanı erkenden kalkmak beni öldürüyordu her gece 3 te 4 te yatmaya alışkın ben saat 12 yi vurduğu zaman yatağın yolunu bile zor bulduruyorum.kanepede genelde uyuya kalıyorum.şimdi allahtan okullar tatilde biraz fazla oturabiliyorum çok şükür..birde yalnızım ki sormayın olişlerimi anneannesiyle mersine teyzoşuma gönderdim.ben tatil yapamıyorum diye onların tatil hakkını elinden almak istemedim.tabi bu kararı verirken çok zorlandım ilk kez bu kadar ayrı kalacağız bakalım nasıl dayanacağım bilemiyorum ayrılalı 4 gün oldu burnumda tütmeye başladılar.20-25 gün diyorlar birde bilemiyorum yani....
ee çalışmakta güzel bir şeymiş ama herşeye rağmen bunu anladım bugün ikinci maaşımı aldım süper bir duygu kendi kazandığın parayı harcamak.yoruluyorsun ama buna değiyor..
neyse şimdilik bu kadar diyorum umuyorum ki en kısa zaman da yeniden buluşmak dileğiyle..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

teyzemmm.....

elmalı kurabiye