yorgunum dostlarım yoruldum artık!...

şimdi neyi nasıl yapacağımı düşünürken ve hala bu saatte ayaktayken neden bloguma bir kaç yazı çiziktirmiyorum diye düşündüm ve buradayım.aslında yorgunum yarın da iş günü erken kalkacağım fakat niye uyumadım niye içimde garip bir hüzün var sebebini bilemediğim bende anlayamadım.yalnız sabah kalkarken yatakları tırmalayacağım kesin:))bunu çok iyi biliyorum.
bu sıkıntılı ve kasvetli havalardan olsa gerek pek tadım yok..kötüyüm boynum ağırıyor kolum uyuşuyor ne yapabileceğim konusunda en ufak bir fikrim yok doktora gitmekten başka.hoş hiç sevmem doktor gitmeyi biraz ihmalci miyim ne?..yani kısacası limoniyim ne iyi ne kötü.
birde yalnızlık eklenince bunun üstüne sanırım daha da kötü hissetiriyor.(çocuklarımı çok özledim)
neyse bu kadar şikayet yeter sanırım, blogumuçok ihmal ediyorum farkındayım ama iş güç derken vakit olmuyor işte..aslında bir sürü yeni aldığım ve blogumda yayınlamayı düşündüğüm çok çok güzel şeyler var ama yapacağım.en kısa sürede fırsat bulduğumda fotolar çekip ekleyeceğim.umarım en kısa sürede yapabilirim.neyse şimdilik bu kadar deyip herkese keyifli güzel günler diliyorum.hatta herkesi kocaman öpüyorum:))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

teyzemmm.....

elmalı kurabiye